bilder från helping hands

Här kommer två bilder från helping hands. Vi (jag, min pojkvän och min pappas frus barn
åkte dit på julafton och hjälpte till med mat.
Det är nämligen så att varje jul så får alla barn som har bott på helpinghands komma tillbaka till barnhemmet och
få en julklapp och lite mat. Och pappa var snäll och fixade jätte mycket mat! fast när jag aljen och jonas kom fram på kvällen så var det vara två barn vakna. Resten låg och sov!




två sötisar :)

mer bilder kommer!

/bettan

Kommentarer
Postat av: Björn Nilsson

Jag fick ett text dagen efter att mer än 50 barn hade ätit sig mätta på jul maten ni hade med er..



Keep up your good work girls.. its realy make a different to a lot off kids here..



2011-01-18 @ 14:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0